Deklaracja dostępności Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Wincentego Pola w Nowym Stawie
Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Wincentego Pola w Nowym Stawie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Wincentego Pola w Nowym Stawie.
- Data publikacji strony internetowej: 2016-04-04
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-04-02
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej
Treści niedostępne:
- Zamieszczone treści w dokumentach udostępnionych na stronach www nie są w pełni cyfrowo.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2021-03-31
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2021-03-31
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Tomasz Bojarczuk
- E-mail: dyrektor@zspnowystaw.pl
- Telefon: 55 271-51-44
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Organ prowadzony szkołę Miasto Nowy
- Adres: Nowy Staw 82-230, ul. Bema 1
- E-mail: um@nowystaw.pl
- Telefon: + 48 (0 55) 271 51 00
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
W szkole istnieje możliwość korzystania z chodołazu w celu dostania się na pierwsze piętro